تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۵
۰
plusresetminus
کرمان در تدارک همایش بین‌المللی آیدکس ۲۰۲۴؛

در مسیر سرمایه‌گذاری، حامی بخش‌خصوصی هستیم

استاندار کرمان گفت: در مسیر سرمایه‌گذاری، بخش‌خصوصی یک بُعد از کار را در دست دارد بنابراین باید حمایت‌های دولتی از این عرصه نیز وجود داشته باشد.
در مسیر سرمایه‌گذاری، حامی بخش‌خصوصی هستیم

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، دومین همایش بین‌المللی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان «کرمان آیدکس ۲۰۲۴» با حضور سفرای خارجی و مسئولان کشوری از ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه جاری برگزار خواهد شد. 

۲۲ پنل تخصصی در این همایش چهار روزه برپا می‌شود و ۲۰۰ عنوان فرصت سرمایه‌گذاری استان کرمان معرفی می‌شود.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، صبح امروز در نشست خبری این همایش در محل اتاق ایران، ظرفیت‌های متنوع را از مزیت‌های استان کرمان دانست و عنوان کرد: محصولات کشاورزی و ذخایر معدنی استان کرمان بسیار متنوع بوده و از طرفی سرمایه‌گذاری‌هایی انجام شده تا شاهد تولید کل زنجیره فولاد و بخشی از زنجیره مس در استان باشیم. 

وی با اشاره به مشارکت استانداری کرمان در برگزاری این همایش گفت: معتقدیم که فرهنگ و ضرورت سرمایه‌گذاری باید در تمام ابعاد آن نهادینه و به مطالبه جامعه تبدیل شود. 

استاندار کرمان افزود: در مسیر سرمایه‌گذاری، بخش خصوصی یک بعد از کار را در دست دارد و باید حمایت‌های دولتی نیز وجود داشته باشد.

فداکار تصریح کرد: بخش خصوصی به خدمات دولت نیاز دارد و باید شرایط را برای سرمایه‌گذاری این بخش تسهیل کنیم. در این بین تلاش برای جلوگیری از خروج ارز و حتی بسترسازی برای جذب سرمایه‌های خارجی، موضوعی است که به جد پیگیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: استانداری کرمان در راستای تقویت سرمایه‌گذاری استان در حوزه‌های مختلف از جمله انرژی‌های تجدیدپذیر، گردشگری و بخش معدن پیگیری‌های متعددی داشته است. 

شایان ذکر است، همایش «کرمان آیدکس ۲۰۲۴» ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت ماه جاری برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdccxxqss2bq0o8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما