تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۴
۰
plusresetminus
جواد نکونام به سبک و سیاق خودش نسبت‌به حضور در کنفرانس خبری اعتراض کرد!
می‌گویند بیا کنفرانس اما یک لیوان آب نمی‌دهند
به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری «راه آرمان» جواد نکونام که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر با مشکلات زیادی دست‌و‌پنجه نرم کرده است در کنار صدرنشینی استقلال که همچنان ادامه‌ دارد جنگ‌های داخلی و بیرونی فراوانی داشته است؛ یکی از چالش‌های بزرگ سرمربی استقلال نیامدن به کنفرانس خبری‌های پیش و بعداز بازی‌های آبی‌پوشان در هفته‌های اخیر است که تقریبا می‌توان گفت او نشست‌های خبری را یکی پس از دیگری تحریم می‌کرد!

چیزی که می‌توان از رفتار نکونام نسبت‌به حضور در نشست‌های خبری برداشت کرد این است که او دوست ندارد به کنفرانس‌ها بیاید و به گفتگو با خبرنگاران بپردازد! البته او این موضوع را انکار کرده و همواره گفته که برای خبرنگاران احترام زیادی قائل است.

در هفته‌های اخیر گفته می‌شود که نکونام به این دلیل دوست نداشته که به کنفرانس‌های خبری بیاید چون ممکن بوده خبرنگاران از او سوالاتی درباره مدیریت باشگاه بپرسند که همین حواشی تازه‌ای را بسازد!

با این وجود نکونام در کنفرانس خبری پس از بازی با ذوب آهن به سبک و سیاق خود اعتراض کرد و گفت: «یک لیوان آب در کنفرانس خبری نمی‌دهند، ده‌ها پله باید بالا بیاییم و با این وجود می‌گویند به نشست بیایید!»

فراموش نکنیم نکونام در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن هم نسبت به ساعت و همچنین محل برگزاری نشست ابراز ناراحتی کرده بود! 

منبع: فوتبالی
انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdcdfz0ffyt0on6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما