تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۷
۰
plusresetminus
معاون اقتصادی استاندار کرمان:

تسهیل‌گری مجوزها مشوق‌ ایجاد اشتغال است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: تسهیلگری در صدور مجوزها و تامین زیرساخت، مردم را به سمت مشارکت سوق می‌دهد.
تسهیل‌گری مجوزها مشوق‌ ایجاد اشتغال است
به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» امیر حسن‌زاده امروز در کارگروه اشتغال استان عنوان کرد: دستگاه‌ها به اشتغال‌های شرکت‌های زیرمجموعه خود نیز توجه داشته باشند و آنها را در سامانه تعهد اشتغال استان ثبت کنند.

وی بیان کرد: پشت هر موافقت اصولی باید یک اشتغال ثبت شود و هر دستگاهی موافقت اصولی صادر می‌کند، ثبت اشتغال آن را هم رصد کند. 

معاون اقتصادی استاندار کرمان تصریح کرد: اشتغال‌هایی که در حوزه اصناف ایجاد می‌شوند نیز قابلیت ثبت در سامانه تعهد اشتغال را دارند. 

حسن‌زاده تاکید کرد: با رفع مشکل فنی سامانه جستجوی شغل، اطلاع‌رسانی کامل به عموم جامعه و دانشگاه‌ها صورت گیرد تا فرصت‌های شغلی و تقاضاهای شغلی ثبت شوند.

وی در خصوص تسهیلات اشتغال تبصره ۱۸ قانون بودجه که اکنون به تبصره ۲ تغییر کرده است، گفت: امسال سهم ما ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعلام شده و از سویی دستگاه‌های مشمول هم بیشتر شده‌اند. 

حسن‌زاده ادامه داد: همچنین تمام استان‌ها در این تسهیلات به یک اندازه دیده شده‌اند که در این خصوص مکاتباتی را با وزارتخانه انجام داده‌ایم تا اصلاح شود. 

معاون اقتصادی استاندار کرمان در پایان خاطر نشان کرد: با اقداماتی از جمله تسهیلگری صدور مجوزها و تامین زیرساخت، خود مردم به‌سمت سرمایه‌گذاری و اشتعال می‌آیند. 

انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcgtz9qqak9ty4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما