تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۰
۰
plusresetminus
در شهرستان کهنوج رقم خورد؛

آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد در کهنوج

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان کهنوج از آزادی دو نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با حمایت مالی انجمن حمایت از زندانیان و کمک‌های مردمی خبر داد.
آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد در کهنوج
به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» سینا سیدی‌پور پزشک و جراح معتمد انجمن حمایت از زندانیان گفت: در راستای پویش مردمی و رسالت انجمن حمایت از زندانیان و به‌دستور ریاست محترم قوه قضائیه سعی‌بر این داشتیم خانواده‌های کم‌برخوردار زندانیان و خود زندانیان جرایم غیر عمد در داخل زندان هستند را تحت پوشش مالی و کمک های پزشکی قرار بدهیم.

وی افزود: اخیرا طی حرکت خودجوشی که با اطلاع‌رسانی ما و کمک‌های مالی مردم صورت گرفت توانستیم دو نفر از زندانیان جرایم غیر عمد که در داخل زندان هستند را آزاد کنیم و بدهی‌های آن‌ها را پرداخت کنیم.

جراح و پزشک معتمد انجمن حمایت از زندانیان کهنوج با بیان اینکه بعد اجتماعی آزادی زندانیان بسیار حائز اهمیت است، خاطر نشان کرد: امیدواریم که این اقدام متداوم باشد و عزیزان و همکارانی که کمک کردند تاثیرات مفید آن را ببینند.

فریده معاذالهی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان نیز در این خصوص تصریح کرد: امیدواریم این پویش  فعالیت گسترده و موثر و مثمر ثمری داشته باشد تا بتوانیم با حمایت مردم و خیران زندانیان جرائم غیرعمد زیادی را رهایی بخشیم.

وی گفت: مردم و نیکوکاران شهرستان کهنوج مثل همیشه از قافله کار خیر عقب نمانده و حتی در مراحلی نیز پیشتاز و پیشگام بوده‌اند و با مشارکت در این پویش خداپسندانه امید و شادی را به هم‌نوعان خود هدیه داده‌اند.

وی در پایان از مساعدت و همکاری سالاری ریاست دادگستری کهنوج، شعبانی فرماندار، رضایی دادستان، شعبانی فرماندار، دهقان رئیس زندان، سیدی پزشک و جراح معتمد انجمن حمایت از زندانیان، رئیسی قاضی ناظر زندان، آقای راوند بازرس انجمن حمایت از زندانیان، خانم نعیمی عضو معتمد انجمن، احمدی مددکار و همه کسانی که در این کار خداپسندانه مشارکت داشته‌اند، تشکر کرد.

منبع: صداوسیما
انتهای خبر/پ https://armanekerman.ir/vdcamwn6y49nyo1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما