تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۴
۰
plusresetminus
فرماندار رفسنجان گفت: در ۱۵۷ روستای شهرستان رفسنجان قرار است در مرحله اول به میزان ۱۱‌ هزار هکتار از اراضی کشاورزی سنددار شوند.
۱۱ هزار هکتار از اراضی رفسنجان سنددار می‌شوند
به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «راه آرمان»؛ حسین رضایی در جلسه‌ای که با حضور دهیاران و رئیس ثبت اسناد و املاک شهرستان رفسنجان برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون ۲۱ هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان دارای سند تک‌برگ شده‌اند.

فرماندار رفسنجان گفت: در ۱۵۷ روستای این شهرستان قرار است در مرحله اول به میزان ۱۱‌ هزار هکتار از اراضی کشاورزی تهیه نقشه، مستندسازی و تشکیل پرونده به‌صورت رایگان انجام و درنهایت سند تک‌برگ صادر شود، لذا متقاضیان می‌توانند جهت بهره‌مندی از این طرح به دهیاری‌های محل سکونت خود مراجعه کنند.

وی افزود: از آنجایی که صاحبان این سند می‌توانند از مزایای آن ازجمله استفاده از تسهیلات کم‌بهره، سوخت یارانه‌ای، وثیقه گذاشتن، جلوگیری از اختلافات ملکی و فساد بهره‌مند شوند و طرح حدنگاری (نقشه‌برداری، مستندسازی و تشکیل پرونده تا صدور سند) در مرحله نخست برای ۱۱ هزار هکتار از اراضی در ۱۵۷ روستا را اجرا خواهیم کرد.

رضایی بیان کرد: در مرحله بعدی نیز پس از سنددار شدن این ۱۱ هزار هکتار، قصد داریم برای ۱۸ هزار هکتار دیگر این طرح را اجرا کنیم.

فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه متقاضیان صدور سند تک برگ می‌توانند به دهیاری مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: ۶۷۱ روستا در کل شهرستان وجود دارد که ۱۵۷ روستا شامل این طرح در مرحله اول هستند و در آینده نزدیک لیست روستاها به اطلاع عموم می‌رسد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/س https://armanekerman.ir/vdcep78zfjh8eoi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما