تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۱
۰
plusresetminus
نتیجه دیدار رفت دو تیم مس کرمان و مس شهربابک در کرمان، در بازی برگشت دو تیم در شهربابک نیز تکرار شد و دو تیم با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند.
بازی مس کرمان و شهربابک بدون گل بود
به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی باشگاه مس؛ در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ یک و در ورزشگاه شهدای مس شهر شهربابک، تیم مس کرمان با ترکیب امین رضایی، ابولفضل علایی، علی مغنمیان، مصطفی شیخ، میلاد خدایی، امیرحسین بهزادی، سپهر روزی‌طلب، پوریا غلامی، خشایار زبرجد، علی وزیری‌پناه و ابولفضل عکاشه به مصاف میزبان خود رفت.

دو تیم که در نیمه اول بازی کم حادثه و کم موقعیتی را برابر هم به نمایش گذاشتند در نهایت بدون گل به رختکن رفتند.
اما در نیمه دوم تیم مس کرمان برای رسیدن به گل به‌مراتب تلاش بیش‌تری انجام داد و به‌خصوص در ۱۵ دقیقه پایانی چند موقعیت گل‌زنی خوب را برای خود فراهم کرد که در یک صحنه دو بار تیر دروازه مانع گل‌زنی مس کرمان شد تا اوج بدشانسی در صحنه به مس کرمان رو کند.

درحالی‌که مس کرمان در نیمه دوم از بازیکنانی مثل عباس زراعت‌کار، صالح محمدی، امین کاویانی و ابولفضل نظری در ترکیب خود استفاده کرد، در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید تا سهم هر تیم یک امتیاز باشد.

مس کرمان که با این یک امتیاز بیرون از خانه در جدول ۴۴ امتیازی شد، بازی هفته آینده خود را روز ۳۱ اردیبهشت در کرمان برابر چادرملو برگزار خواهد کرد.

انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdccmxqs02bq0o8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین