تاریخ انتشار :يکشنبه ۳ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۴
۰
plusresetminus
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) در سپاه:

رئیس‌جمهور باید مبانی انقلاب را در راس اُمورش باشد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) در سپاه گفت: باید به‌دنبال کسی باشیم و انتخاب کسی را دنبال کنیم که مبانی اسلام و فرمایشات امامین انقلاب را راس اُمور خودش قرار بدهد.
رئیس‌جمهور باید مبانی انقلاب را در راس اُمورش باشد
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛حجت‌الله پاداش ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و گرامی‌داشت یاد شهدای از صدر اسلام تاکنون خصوصا سردار ‌دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی، شهادت شهید رئیسی عزیز را تسلیت و تبریک گفت و یاد و خاطره این شهید عزیز و همراهانش را گرامی داشت.
 
 
وی با اشاره به اهمیت انتخابات هشتم تیرماه در خصوص اهمیت حضور مردم ولایت‌مدار در این صحنه گفت: با توجه به شرایط امروز انقلاب اسلامی ایران و تلاش‌هایی که در بیش از ۴۵ سال صورت گرفته، اگر بخواهیم نگاه تمدنی داشته باشیم و اینکه اعتقاد نظام ولایی و انقلاب اسلامی را در پی داشته باشیم، باید در جهت تمدن‌سازی ایران اسلامی و انقلاب شکوهمند گام برداریم.
 
 
پاداش ادامه داد: با توجه به تاثیری که امروز این نظام و انقلاب در نظم نوین جهانی چه در منطقه و چه در جهان داشته، براساس منویات امامین انقلاب اسلامی خصوصا مقام معظم رهبری و تأثیرات شگرفی که در مسائل سیاسی، اقتصادی، امنیتی و فرهنگی جهان و منطقه را دنبال می‌کند، باید به دنبال کسی باشیم و انتخاب کسی را دنبال کنیم که مبانی انقلاب و نظام و فرمایشات امامین انقلاب را راس امور خودش قرار بدهد.
 
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) افزود: در حوزه سیاسی عزت و عظمت ایران اسلامی را باید مدنظر خودش قرار بدهد، با توجه به حضور سه ساله شهید عزیزمان رئیس جمهور شهید و تغییر نگاه مدیریتی که در کشور به وجود آمده و با تاکیداتی که مقام معظم رهبری داشتند، نسبت‌به اینکه حضور مردم قدرشناس در تشییع جنازه این شهید عزیز که حماسه‌ای را به وجود آورد و تکمیل‌کننده این حماسه انتخابات هشتم تیرماه ان‌شالله خواهد بود.

وی اذعان کرد: باید سعی کنیم و به دنبال کسی باشیم که شاخصه‌های انقلابی، ولایت‌مداری قدرت، مقابله با غرب و سیاست‌های منحوس غربی، اقناع‌سازی داخلی و همراهان خود را با توجه به اینکه مسئله اول جهان اسلام کماکان امروز هم مسئله فلسطین و غزه هست را در دستور کار داشته باشد.
 
 
تصریح کرد: شهید رئیسی عزیز فردی مخلص، اثرگذار، ولایت‌مدار، خستگی‌ناپذیر بود و اعتقاد به ظرفیت‌های داخلی کشور در تمامی ابعاد داشت و سیاست خارجی را با عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و ارتباط با کشورهای همسو را در دستور کار خود داشت.
 
 
پاداش خاطرنشان کرد: بنابراین همه کسانی که تریبونی را در اختیار دارند باید دست به دست هم داده و از این فرصت باقی‌مانده استفاده کنیم و در جهت افزایش مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب فردی اصلح، جامع‌شرایط، معتقد به مبانی انقلاب، ادامه دهنده راه شهید عزیز رئیسی، مردم‌دار، ساده‌زیست، مرعوب نشدن در مقابل دشمنان، جهادی، خستگی‌ناپذیر، استکبارستیز، مسئله محور و اخلاق مدار قدم برداریم و سینه به سینه و خانه به خانه این موضوع که براساس فرمایشات مقام معظم رهبری است را دنبال کنیم.

منبع: کرمان۱۴۰۰ 

انتهای خبر/کارگرزاده  https://armanekerman.ir/vdcjtvevxuqexhz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما