تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۵
۰
plusresetminus
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان انار:

مشارکت بالا مقبولیت نظام را افزایش می‌دهد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان انار گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات دشمن را مأیوس، مشروعیت و مقبولیت نظام را در جهان افزایش و موجب سرافرازی ایران عزیز اسلامی می‌شود.
مشارکت بالا مقبولیت نظام را افزایش می‌دهد
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ داوود ابراهیم‌پور با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب حضرت‌ آیت‌الله‌ امام خامنه‌ای گفت: رهبری در بیانات اخیر خود فرمودند «هرکس به ایران قوی و سرافراز علاقمند است و هرکس معتقد به حمایت از نظام است، در انتخابات مشارکت کند. مشارکت حداکثری در انتخابات دشمن را مأیوس، مشروعیت و مقبولیت نظام  را در جهان افزایش و موجب سرافرازی ایران عزیز اسلامی می‌شود.»

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان انار با اشاره به انتخاب اصلح  ابراز کرد: مردم باید آگاهانه و هوشمندانه فردی را انتخاب کنند که اصلح باشد که از دیدگاه مقام معظم رهبری اصلح کسی است که در درجه اول به مبانی انقلاب و نظام و به این راه، اعتقاد قلبی و واقعی داشته باشد و در جهت پیشرفت از تمام ظرفیت‌های کشور استفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: در آستانه چهلمین روز از شهادت رئیس جمهور عزیز آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت هستیم این بزرگوار در طول مدت خدمت خود با دل و جان برای مردم خدمت کرد و در نهایت در حین خدمت جان خود را فدا کرد.

ابراهیم‌پور افزود: این شهید بزرگوار برای عزت و اقتدار کشور گام‌های بلند و استواری برداشت و دیپلماسی عزت‌مندانه برای ایران عزیز ایجاد کرد؛ بنابراین در انتخابات پیش‌رو باید انتخاب اصلحی را داشت که بتواند مثل شهید رئیسی، توانایی ایجاد یک دولت خدمتگزار و کارآمد را داشته باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان انار خاطرنشان کرد: پشتوانه مردمی بزرگ‌ترین سرمایه انقلاب است مردم با حضور خود در انتخابات و با انتخاب درست، آینده و سرنوشت کشور را رقم می‌زنند، زیرا انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی است.

منبع: انار ما

انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdceoz8zxjh8eoi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما