تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۸
۰
plusresetminus
امام جمعه شهرستان ارزوئیه:

از ایجاد دوقطبی در جبهه انقلاب پرهیز شود

امام جمعه ارزوئیه گفت: از ایجاد دوقطبی در جبهه انقلاب پرهیز شود و نامزدهای انقلابی مبتنی بر مشی شهید رئیسی به‌وحدت برسند.
از ایجاد دوقطبی در جبهه انقلاب پرهیز شود
حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی کشاورزی در گفتگو با خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری راه آرمان گفت: از ایجاد دوقطبی در جبهه انقلاب پرهیز شود و اینکه رئیس‌جمهور و هر مسئولی قدرت را برای قدرت بخواهد یا قدرت را برای خدمت و نوکری خیلی متفاوت است.

امام جمعه شهرستان ارزوئیه افزود: باید از دوقطبی‌ها در جبهه انقلاب پرهیز شود و نامزد‌های انقلابی مبتنی بر مشی شهید رئیسی به‌وحدت برسند.

وی با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و لزوم انتخاب نامزد اصلح گفت: ویژگی‌های یک رئیس‌جمهور تراز از نگاه امام خمینی‌(ره) به‌صورت کلی دو ویژگی مهم است که عبارت است از تعهد و تدین که به دو قسمِ ویژگی‌های ایجابی و ویژگی‌های سلبی تقسیم و رهنمون می‌شود.

مصطفی کشاورزی خاطرنشان کرد: برادران، خواهران، برجستگان، فرهیختگان، اصناف مختلف، جوانان، حوزویان و دانشگاهیان انتخابات و مشارکت حداکثری همچون معجزه است، معجزه امیدآفرینی برای دوستان می‌کند و یأس و شکست برای دشمنان به‌ارمغان می‌آورد.

امام جمعه شهرستان ارزوئیه ابراز کرد: انتخابات و مشارکت حداکثری همان آثار معجزه را در کشور ما دارد زیرا پایه امنیت کشور ما بر دوش مردم نهاده شده است، ما کشوری نیستیم که امنیت‌مان به وسیله زورگویان عالم تأمین بشود، امنیت ما از روز اول پیروزی انقلاب و قبل از آن که مردم در راهپیمایی‌ها شرکت می‌کردند و شهید و مجروح و زندانی و تبعید می‌شدند بر دوش مردم بوده است، پس انتخابات و مشارکت حداکثری آثارش مانند آثار معجزه است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر در این دوره نتوانیم فرد اصلح را روانه پاستور کنیم تمام زحمات رئیس جمهور شهیدمان بر باد خواهد رفت.

انتهای خبر/ جواد بختیاری‌زاده https://armanekerman.ir/vdcjhvevouqexhz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما