تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۴
۰
plusresetminus
نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

نیروهای مسلح بزرگ‌ترین حرکت تاریخی را رقم زدند

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به عملیات «وعده صادق»گفت: نیروهای مسلح و به‌ویژه سپاه پاسداران، بزرگ‌ترین حرکت تاریخی را رقم زدند.
نیروهای مسلح بزرگ‌ترین حرکت تاریخی را رقم زدند
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ صبح امروز مراسم گرامیداشت ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی در محل پادگان۰۵ با حضور نماینده ولی فقیه در استان کرمان، نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری، فرمانده سپاه ثارالله استان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش، فرمانده انتظامی استان، رئیس دادگستری کل استان، دادستان عمومی و مرکز استان کرمان، فرماندار کرمان و جمع دیگری از مسئولان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی ضمن گرامیداشت روز ارتش گفت: در حالی این روز را گرامی می‌داریم که در مقابل دوربین‌های دنیا، بزرگ‌ترین حرکت تاریخی را نیروهای مسلح و سپاه پاسداران رقم زدند؛ عملیات وعده صادق به‌دنیا نشان داد که جمهوری اسلامی ایران در رابطه باامنیت و اینکه کوچک‌ترین تعرضی به خاکش شود، با کسی تعارف ندارد و اگر کسی کوچک‌ترین اشتباه محاسباتی کند با پاسخ قاطع مواجه خواهد شد.

 نماینده ولی فقیه در استان کرمان بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران ویژگی‌هایی دارد که این ارتش را در بین ارتش‌های دنیا متمایز کرده است؛ اولین ویژگی اراده پولادین برای انجام ماموریت‌ها در راستای مصالح جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه شهر کرمان با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی اراده قوی دارد و در حوزه ماموریتی خود آنچه که به‌عهده اوست به‌صحنه عمل و اجرا در می‌آورد، اظهار کرد: روحیه بالای شهادت طلبانه و روحیه‌ای که برگرفته از احکام نورانی اسلام و دفاع از ارزش‌های دینی است از دیگر ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی تکلیف‌مداری را از دیگر ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران برشمرد و ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی نیرویی آماده و محیا انجام تکلیف الهی است که به فرماندهی، فرمانده کل قوا این اقدامات را انجام می‌دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی ویژگی دیگر ارتش جمهوری اسلامی ایران را شجاعت در میدان ماموریت دانست، خاطرنشان کرد: ارتش شجاع می‌تواند اراده پولادین خود، روحیه ایثار و شهادت‌طلبی را به جریان قوی و بازدارنده تبدیل کند تا
دشمنان ما نتوانند جرات کوچک‌ترین تعرضی به خاک جمهوری اسلامی ایران داشته باشند.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcg3z9qtak9tt4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین