تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۳
۰
plusresetminus
شهردار جیرفت گفت: با اقدامات پیشگیرانه و کار شبانه‌روزی هیچ مشکلی در شهرستان نسبت‌به بارش‌ها نداشته‌ایم.
خسارتی به شهرستان جیرفت وارد نشده است
به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» هادی ربانی در حاشیه بازدید مدیرکل امور شهری استانداری از شهر جیرفت اظهار داشت: با برنامه‌ریزی و اقدامات لازم مجموعه مدیریت شهری جیرفت آمادگی لازم را در برابر بارندگی‌ها داشته و هیچ مشکلی در شهر جیرفت شاهد نبودیم.

شهردار جیرفت با اعلام  اقدامات پیشگیرانه و برنامه‌ریزی اصولی مدیریت شهری جیرفت برای مقابله با سیل و جاری نشدن آن در معابر شهری گفت: با برگزاری جلسات متعدد و تعیین اهداف و شناسایی نقاط ضعف سال‌های گذشته هرآنچه لازم بوده با تلاش جهادی و شبانه‌روزی انجام شد تا مردم جیرفت کوچکترین مشکلی در این چند روز بحرانی نداشته باشند.

ربانی با تشکر از همراهی و  مشارکت مردم و هماهنگی و همراهی بین دستگاه های متولی گفت: با مدیریت مناسب و همراهی همه دستگاه‌های مدیریت بحران و همچنین همراهی مشارکت مردم به‌عنوان یکی از مولفه‌های بسیار مهم بحران پشت سرگذاشته شد. 

وی گفت: با استقرار ایستگاه‌های خدمات شهری در نقاط مختلف شهر، آماده‌باش دو ایستگاه آتش‌نشانی و استقرار حدود ۴۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین اعم از لودر، بیل مکانیکی، بالابر و همچنین۳۰۰ نفر نیروی انسانی در سطح شهر، مدیریت شهری جیرفت از این آزمون بحران سربلند بیرون آمد.

انتهای خبر/ فلاح https://armanekerman.ir/vdccmxqso2bq008.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین