تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۴
۰
plusresetminus
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین نواختن زنگ انقلاب در دبستان حضرت خدیجه(س) از نواخته شدن زنگ انقلاب در 5 هزار و ۵۷۴ مدرسه استان، همزمان با سراسر کشور خبر داد.
زنگ انقلاب اسلامی در ۵۵۷۴ مدرسه استان کرمان طنین انداز شد
به گزارش راه آرمان: رضایی در این آیین با تبریک فرا رسیدن  چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلات اسلامی ایران گفت: زنگ انقلاب اسلامی ایران در همه ی مدارس استان با حضور مردم و مسئولان  همزمان با ورود تاریخی امام خمینی(ره) در مدارس استان کرمان طنین انداز شد.

وی با تاکید بر برگزاری جشن چهل و 
چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مدارس، گفت: معلمان نقش موثری در انتقال ارزشها و آرمان های انقلاب اسلامی ایران به نسل جوان دارند.

رضایی با بیان اینکه در نهایت بعد از ۱۴ سال تبعید  پایداری، استقامت، شکوه و عظمت امام خمینی (ره)جواب داد و امام در دوازدهم بهمن ۱۳۵۷ وارد کشور شد بیان کرد: مردم ایران که تشنه عدالت و نهادینه شدن ارزش امام خمینی را با آغوش باز و استقبالی بی نظیر پذیرفتند و در نهایت انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن به پیروزی رسید.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری «دهه فجر مظهر، شکوه، عظمت و فداکاری ملت ایران است» خاطر نشان کرد: عدالت آموزشی و نصیب برابر آموزشی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

شایان ذکر است: مراسم نمادین نواختن زنگ انقلاب اسلامی ایران در شهر کرمان با حضور امام جمعه کرمان و نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کرمان، دانش آموزان، فرهنگیان، مردم و مسئولان در دبستان دخترانه حضرت خدیجه (س) ناحیه یک کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcgzt9quak9xn4.rpra.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین