تاریخ انتشار :يکشنبه ۳ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۶
۰
plusresetminus
نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

گزینش نقطه آغاز تعلیم و تربیت است

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: گزینش، حساس‌ترین بخش آموزش و پرورش است و اگر در این زمینه غفلت شود، آثار آن تا مدت طولانی متوجه این نهاد است.
گزینش نقطه آغاز تعلیم و تربیت است
به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان»؛حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز سوم تیرماه در دیدار مدیرکل دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش‌وپرورش اظهار کرد: همه تحول‌ها از آموزش‌وپرورش آغاز می‌شود و هر جا تحولی اتفاق می‌افتد آموزش‌وپرورش نقش داشته است.
 
وی افزود: تحول به معنی داشتن برنامه است و اولین موضوع برای ایجاد تحول برنامه‌ریزی است و باید با برنامه حرکت شود؛ گاهی اوقات با برنامه پیش می‌رویم؛ اما ممکن است پسرفت داشته باشیم.
 
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان با اشاره به اینکه زیرساخت تجهیزات و امکانات دومین موضوع تحول است، گفت: حرکت‌های پیشرفت باید متناسب با امکانات باشد، اما محور سوم عبارت از نیروی انسانی است و هرچه مسیر تحول مهم‌تر باشد، نیروی انسانی نقش بیشتری دارد.
 
وی اظهار کرد: معلمی که گزینش آموزش‌وپرورش است، برای همه کشور نیروی انسانی تربیت می‌کند و گزینش‌های آموزش‌وپرورش به‌گونه‌ای است که هر دستگاهی نیرویی بخواهد اگر از صافی گزینش این نهاد عبور کرده باشد، برای آن دستگاه مفید است.
 
علیدادی سلیمانی با بیان اینکه اصالت خانواده نیز در این جریان نقش دارد و علت مهمی است، گفت: اگر در گزینش آموزش‌وپرورش غفلت شود، خسارت این غفلت تا زمان بازنشستگی معلم متوجه آموزش‌وپرورش است.

منبع :ایسنا 

انتهای خبر/ بارانی 
https://armanekerman.ir/vdcgwq9qqak9ty4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما