تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۰
۰
plusresetminus
در روزهایی که لطافت بهار کاملاً حال و هوای شهر کرمان را جلا داده است، تیم‌های مختلف باشگاه مس کرمان نتایج خوبی درو می‌کنند.
تیم‌های باشگاه‌ مس نتایج خوب را درو کردند
به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی باشگاه مس؛ در روزهای ابتدایی این هفته تیم هندبال مس کرمان موفق شد با پیروزی در اصفهان و برابر تیم سپاهان عکس خود را بر رخ جام قهرمانی این فصل ببیند و این برد حسابی بر دل هواداران این باشگاه بنشیند.

پس‌از آن نوبت تیم بسکتبال مس کرمان بود که در بازی پلی‌آف اول خود تیم قدرتمند مهرام را شکست دهد تا شبی شاد در سالن تجلی کرمان برپا کند.

هرچند تیم بسکتبال مس کرمان در بازی بعد با وجود نمایش عالی خود و در شبی که تیم کاملش را به‌دلیل مصدومیت بازیکنانش در اختیار نداشت مغلوب مهرام شد اما بسکتبالیست‌های مس کرمان از خیلی پیش‌تر کار خود را برای غرورآفرینی در این فصل انجام داده بودند و با سربلندی خود در این فصل باشگاه و هواداران مس را سربلند کردند.

سپس نوبت به تیم فوتبال مس کرمان رسید که در کرمان موفق شود به یک پیروزی شیرین در رقابت‌های لیگ یک دست یابد و تیم شهرداری آستارا را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد و با این سه امتیاز بازهم شادی را از این طریق به دل‌های هوادارانش بکشاند.

و در نهایت روز گذشته تیم فوتبال مس نوین در رقابت‌های لیگ سه دست‌ به یک کار بزرگ زد و در امیدیه تیم نفت این شهر را با نتیجه دو بر یک شکست داد تا با این پیروزی خارج از خانه رسماً به رتبه‌های بالای جدول سلام دهد و با رسیدن خبر پیروزی این تیم به کرمان، روزهای شاد این هفته را برای هواداران باشگاه مس کرمان امتداد بخشد.

امید می‌رود که در سال جدید با نظم و استحکام هرچه بیشتر و پایدارتر در باشگاه مس کرمان، هرچه خبر از تیم‌های این باشگاه مخابره می‌شود خبر فتح و پیروزی باشد و در سال جدید تا باد چنین بادا!

انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdcbzgb8wrhbaap.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما