تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۸
۰
plusresetminus
امام جمعه شهرستان قلعه‌گنج؛

مشارکت در انتخابات پشتوانه‌ وحدت کشور است

امام جمعه قلعه‌گنج گفت: شرکت در انتخابات در واقع حفظ وحدت، انسجام و همدلی کشور است اما باید تاکید کرد که در حین مشارکت حداکثری اتحاد را از دست ندهید.
مشارکت در انتخابات پشتوانه‌ وحدت کشور است
 حجت‌الاسلام والمسلمین امین رضوانی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ گفت: مردم‌سالاری دینی می‌طلبد که همه ملت اسلامی با هر طرز تفکری با هر ایده‌ای در انتخابات ریاست جمهوری حضور داشته باشد، باید توجه کنیم فردی که انتخاب می‌شود قطعاً مهم است،  اما مشارکت اولویت اول ما است.

وی ادامه داد: اگر ما بهترین انسان را انتخاب کنیم اما مشارکت ما کم باشد قدرت او در دنیا ضعیف است،  لذا مشارکت خیلی ارزشمند است، ان‌شاءالله ملت عزیز ایران مشارکت لازم را داشته باشند. 

امام جمعه قلعه‌گنج بیان کرد: حماسه‌ای که‌ در پیش است، حماسه‌ بسیار ارزشمندی است، انتخابات همیشه حماسه‌ حضور مردم است، حضور مردم در پای صندوق‌های رأی یک معجزه است که اول با مشارکت بالا و دوم با انتخاب خوب و اصلح رقم می‌خورد.

رضوانی اظهار کرد: معجزه حضور مردم بن‌بست‌شکن و افق‌گشا است که رهبر انقلاب تحقق این حماسه را با دو شرط بیان فرمودند که اول مشارکت بالا دوم انتخاب خوب و اصلح و همه‌ باید برای تحقق این دو اصل تلاش کنیم.


انتهای خبر/سالاری https://armanekerman.ir/vdcb08b8frhba9p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما