تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۳
۰
plusresetminus
خطیب جمعه زرند گفت: شرکت در انتخابات به منزله رأی دادن به نظام جمهوری اسلامی و حمایت از انقلاب و نظام اسلامی است.
مشارکت در انتخابات به منزله رأی به نظام است
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی «راه‌آرمان»؛ با حجت‌الاسلام والمسلمین شجاعی خطیب جمعه زرند در خصوص مشارکت در انتخابات گفت: ملت شریف ایران در این روزها در حال آماده شدن برای خلق حماسه‌ای دیگر در روز هشتم تیرماه است، از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مردم ما در بزنگاه‌ها با حضور پرشور و حماسه آفرین خود شگفتی خلق کردند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در تشییع پیکر شهدای خدمت، تاکید کرد: به فرموده رهبرانقلاب حضور پرشور در انتخابات تکمیل‌کننده بدرقه‌ شهدای اردیبهشت است.

شجاعی ضمن تاکید به مشارکت حداکثری افزود: در بحث انتخابات در وهله‌ اول مشارکت حداکثری و سپس انتخاب اصلح مورد تاکید است.

خطیب جمعه زرند در ادامه تصریح کرد: مردم بکوشید فردی را انتخاب کنید که به مسائل و مشکلات مختلف کشور اشرافیت کامل داشته و برای حل آن‌ها راهکارهای عملی و قابل اجرا ارائه دهد.

وی خاطرنشان کرد: کسی را انتخاب کنید که دارای ویژگی‌هایی هم‌چون شهید رئیسی باشد فردی فعال و پرتلاش، مخلص، مدیر، متعهد، مقید به مبانی انقلابی و اصول ولایت‌فقیه باشد.

شجاعی در ادامه یادآور شد: مردم جریانات غیرانقلابی را برنمی‌تابند، وقتی صحبت از اتحاد می‌شود عده‌ای گمان می‌کنند قرار است بین دو قطب اتحاد صورت بگیرد، در حالی‌که بین اسلام و استکبار به عنوان دو قطب خیر و شر هیچ‌گاه اتحادی شکل نخواهد گرفت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ضمن تاکید به اخلاق‌مداری در مناظرات گفت: متاسفانه طرح باتوم در مقابل فرهنگ یک دروغ و فریب بیش‌تر نیست اگر چه شاید برخی این دروغ را بی‌اهمیت بدانند اما دشمن از این مسائل سوءاستفاده می‌کند لذا توقع داریم نامزدها برای جلب‌نظر مردم دروغ‌پردازی نکنند چرا که آب در آسیاب دشمن ریختن است.

امام جمعه زرند در پایان ضمن تاکید مجدد بر حضور حداکثر در انتخابات آن را عامل اقتدار نظام دانست و گفت: شرکت در انتخابات به منزله رأی به نظام جمهوری اسلامی و حمایت از انقلاب و نظام اسلامی و اطاعت از فرامین امامین انقلاب است.
منبع: صبح زرند
انتهای خبر/ زارعی https://armanekerman.ir/vdcd9f0fkyt0on6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما