تاریخ انتشار :سه شنبه ۵ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۸
۰
plusresetminus
امام جمعه کهنوج گفت: هشتم تیر ماه ملت ایران حضور پرشور خود در انتخابات و انتخاب فرد اصلح واقعه غدیری دیگر را رقم خواهند زد.
۸ تیر ملت ایران غدیر دیگری را رقم خواهند زد
به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری«راه آرمان»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین احمد نجنو امام جمعه کهنوج شب گذشته در جشن بزرگ عید غدیر خم شهرستان رودبار جنوب که در حوزه علمیه برادران این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک این عید بزرگ گفت: غدیر جشن ولایت است، ولایت یعنی پیوندی که بین ‌دل‌ها بسیار استوار است.
 
وی افزود: غدیر برکه‌ای غریب در بیابان حجاز، آن‌گاه که در حجةالوداع توفیق میزبانی پیامبر را یافت و به ولایت امام متقیان شهادت داد شرف اقیانوس یافت و در تاریخ جاودانه شد.
 
امام جمعه کهنوج با اشاره به اینکه نظام اسلامی ما در امتداد غدیر است، ادامه داد: نظام اسلامی بستری است که به‌واسطه آن حکومت الهی در جامعه پیاده می‌شود.
 
نجنو با بیان اینکه تمام جامعه بشریت می‌تواند از غدیر بهره‌مند شوند، افزود: ملت ایران در امتداد غدیر ایستاده است، در سالیان اخیر هرچه دشمن باتمام امکانات و تجهیزاتش و نیز ایجاد گروه شبه نظامی سلفی جلوی مسیر پیشرفت این انقلاب را بگیرند، نتوانستند.
 
وی تصريح کرد: خلاصه حرف غدیر این است، که هر جامعه‌ای می‌خواهد خوشبخت شود و به قله برسد باید آن جامعه مدیر متخصص و متعهد داشته باشد.
 
نجنو در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به‌ویژه شهید جمهور آیت‌الله رئیسی اظهار کرد: شهید رئیسی مردمی و در بین مردم بود و برای رفع مشکلات این کشور خستگی نداشت مردم تازه طعم خدمت واقعی را می‌چشیدند که آن حادثه تلخ رخ داد.
 
امام جمعه کهنوج با بیان اینکه، هشتم تیر ماه ملت شریف ایران با حضور پرشور و انتخاب اصلح خود، واقعه غدیر دیگری را رقم خواهند زد، گفت: ما برای امنیت خود و سرافرازی ایران عزیز در انتخابات شرکت می‌کنیم.
 
وی خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات ضمن تعیین سرنوشت خودمان و افزایش عزت و اقتدار ایران اسلامی، بی‌شک می‌تواند آب سردی بر آتش دشمنان در این عرصه‌های حساس، باشد.

منبع: رودبار ما

انتهای خبر/پورحیدر 
https://armanekerman.ir/vdccesqs02bq0o8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما