تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۵
۰
plusresetminus
رئیس دادگستری رفسنجان هشدار داد:

ترک‌فعل عامل حوادث دومین جاده پرخطر کرمان

رئیس دادگستری رفسنجان از ورود جدی دستگاه قضایی برای پیگیری و حل مشکلات جاده رفسنجان _ نوق خبر داد.
ترک‌فعل عامل حوادث دومین جاده پرخطر کرمان
به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» حسین رمضانی‌زاده رئیس دادگستری رفسنجان در جلسه‌ای در جمع مسئولان بخش نوق اظهار کرد: مطالبه اکثریت مردم منطقه نوق بحث محور ارتباطی است که موضوع بسیار مهمی است.

وی بیان کرد: این جاده یکی از پرتردد‌ترین و حاثه‌خیزترین جاده‌های استان کرمان است که حجم تصادفات منجر به فوت بالایی دارد.

رمضانی‌زاده بیان کرد: در راستای پیگیری و رفع نواقص جاده مذکور مهلت لازم به مسئولان اداره راهداری در سطح استان داده شده و تاکید شد به قید فوریت ضمن تهیه امکانات لازم و پیگیری جدی، نسبت به رفع مشکلات این جاده اقدام کنند.

وی با بیان اینکه براساس اصل ۱۵۶ قانون اساسی یکی از وظایف اصلی دستگاه قضایی موضوع حفظ و احیای حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم است، تصریح کرد: اگر طی یک ماه آینده اداره راهداری کار رفع نقاط حادثه‌خیز این محور را آغاز نکند دستگاه قضایی به‌عنوان یکی از وظایف اصلی به موضوع ورود و ترک فعل مسئولان را حتما پیگیری می‌کند.

رمضانی‌زاده به گلایه مردم و مسئولان این منطقه از شرکت ملی صنایع مس پرداخت و بیان کرد: علی‌رغم مصوباتی که در کمیته مسئولیت‌های اجتماعی داشتیم، لازم است هم مدیرعامل و هم اعضای هیأت مدیره صنایع ملی مس ایران مشکلات را ببینند و به وظایف قانونی خود در این خصوص عمل کنند.

وی نسبت به اراضی واگذار شده از ناحیه برخی از ادارات و نهادهای دولتی جهت اجرای طرح‌هایی که سال‌هاست طول کشیده و اقدام خاصی بر روی این اراضی انجام نشده گفت: طبق قانون می‌بایست این طرح اجرا شود اگر هم اجرا نشده دستگاه متولی، پیگیری قانونی را انجام و این اراضی را رفع تصرف و تحویل اشخاص یا نهادهایی بشود که واقعاً اجرای طرح را انجام دهند یا به نتیجه مطلوب برسانند.

منبع: فارس
انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdcg7q9q3ak9ty4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما