تاریخ انتشار :پنجشنبه ۷ تير ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۸
۰
plusresetminus
رئیس اداره ثبت اسناد و املاک رفسنجان با اشاره به اینکه از مجموع ۵۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی شهرستان رفسنجان برای ۲۷ هزار هکتار، سند مالکیت صادر شده از تحقق ۵۴ درصدی حدنگاری زراعی خبر داد.
۵۴ درصد از اراضی کشاورزی رفسنجان حدنگاری شد
به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» و به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان، رئیس اداره ثبت اسناد و املاک رفسنجان در دیدار با فرماندار ویژه این شهرستان به‌مناسبت هفته قوه قضائیه گفت: صدور اسناد رسمی مالکیت مزایای پرشماری برای اشخاص و جامعه دارد و از این‌رو به یک امر اولویت‌دار تبدیل شده است.

وی افزود: حدنگاری علاوه‌بر افزایش قابل توجه ارزش اقتصادی املاک و اراضی و فراهم کردن امکان بهره‌مندی از تسهیلات بانکی، از وقوع جرایمی از قبیل جعل و زمین‌خواری جلوگیری می‌کند و ارتقاء بهداشت قضایی جامعه را به دنبال دارد.

مرتضی کاربخش ابراز کرد: از مجموع ۵۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی شهرستان رفسنجان تا‌کنون برای ۲۷ هزار هکتار معادل ۵۴ درصد از اراضی سند مالکیت حدنگار (تک‌برگ) صادر شده است.

وی اضافه کرد: از این رقم، سند ۱۸ هزار هکتار باغ و اراضی کشاورزی صرفا در سال گذشته و با تلاش شبانه‌روزی و نذر خدمت همکاران صادر شده است.

در این دیدار حسین رضایی فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان پس از دریافت این گزارش عملکرد ضمن تقدیر از تلاش کارکنان واحد ثبتی رفسنجان گفت: بهتر است کشاورزان هر چه سریع‌تر برای سنددار کردن اراضی خود اقدام کنند تا از مزایای آن برخوردار شوند.

انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcjv8evxuqexyz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین