تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۰
۰
plusresetminus
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان:

چرا باید در انتخابات هشتم تیر شرکت کنیم؟

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان در گفتگویی دلیل چرایی حضور در انتخابات هشتم تیرماه را تشریح کرد.
چرا باید در انتخابات هشتم تیر شرکت کنیم؟
حجت‌الاسلام والمسلمین علی توکلی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ با اشاره به انتخابات هشتم تیرماه گفت: اقتدار هر کشوری مولفه‌هایی دارد که هر کدام از آن‌ها به‌اندازه اثرشان می‌توانند در اقتدار نقش داشته باشه هرچه اقتدار بیش‌تر باشد، تضمین امنیت داخلی و خارجی بیش‌تر خواهد بود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان ادامه داد: یکی از این مؤلفه‌ها، حضور مردم در تمامی صحنه‌های سیاسی کشور است، مسئله‌ای که دشمنان از ابتدا تلاش کردند که این مهم را کم‌رنگ کنند تا بین نظام و مردم فاصله ایجاد کنند.

وی بیان کرد: دشمن همواره به‌دنبال این است که ابتدا این مؤلفه‌ها را در یک کشور از بین ببرد و سپس به آن کشور حمله کند و طبیعی است که دشمنان از سازمان‌های بین‌المللی که نام حقوق بشر را یدک می‌کشند، استفاده می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین توکلی عنوان کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند «ایران قوی، سبب اقتدار امنیت است»؛ که یکی از مؤلفه‌های آن حضور مردم در صحنه انتخابات است و آن‌هایی که برای شرکت در انتخابات تردید دارند و یا قصد شرکت ندارند، خواهان ایران قوی نیستند و برای حضور خود اثری نمی‌بینند اما این افراد نمی‌دانند که یک رأی آن‌ها چه پیامدهای مثبتی در داخل و خارج از کشور دارد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان تصریح کرد: آنچه که در انتخابات هشتم تیرماه مهم است، بالا بودن سطح مشارکت است و همچنین بعد از مشارکت، انتخاب اصلح مهم است؛ یعنی کسی که بتواند به‌خوبی از ظرفیت‌های کشور استفاده کنند و منتظر خارج نباشد و همان‌گونه که رهبری معظم انقلاب فرمودند در کابینه خود از افرادی استفاده کند که ذره‌ای زاویه با انقلاب نداشته باشد.

وی اظهار کرد: یکی از کارشناسان صهیونیستی گفته بود اگر تعداد شرکت‌کنندگان در انتخابات ایران کم باشد باید به ایران حمله کرد چون عقبه ندارد؛ بنابراین مردم باید این مهم را بدانند که عقبه و عامل اقتدار کشور هستند و باید باور کنیم که حضور مردم در صحنه عامل مهمی در بقا نظام و انقلاب اسلامی بوده است و باید این عامل را حفظ کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین توکلی خاطرنشان کرد: اگر بگوییم که با نظام مشکل دارید یا انقلاب را قبول ندارید، لااقل نیاز به امنیت که دارید؛ بنابراین به‌خاطر امنیت خود و جامعه باید در انتخابات شرکت کرد.

انتهای خبر/م
  https://armanekerman.ir/vdcf1ydyjw6dj1a.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین