تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۴
۰
plusresetminus
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان عنوان کرد:

نظارت بر کانون‌های زبان برای رعایت هنجارهای اجتماعی

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان گفت: برای رعایت هنجارهای اجتماعی در سطح استان با کمک آموزش و پرورش بر کانون‌های زبان نظارت داریم.
نظارت بر کانون‌های زبان برای رعایت هنجارهای اجتماعی
به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان» پیش از ظهر امروز نشست خبری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان با اصحاب رسانه برگزار شد.
 
علی شجاع‌حیدری در این نشست در رابطه با اهمیت نقش مردم در امر به معروف و نهی از منکر گفت: وقتی مردم ناظر بر اعمال دیگران باشند همه کارها به درستی پیش می‌رود.
 
 
وی ادامه داد: ارشاد با امر به معروف متفاوت است زمانی که فردی نسبت به یک موضوع اطلاع ندارد باید او ارشاد کرد اما وقتی فرد نسبت به موضوع اطلاع و آگاهی دارد و باز هم خطا را انجام می‌دهد اینجا امر به معروف و نهی از منکر در مورد آن فرد صدق می‌کند.
 
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان با اشاره به وظایف دستگاه‌ها در رابطه با امر به معروف توضیح داد: همه دستگاه‌ها ملزم هستند حداقل پنج معروف و پنج منکر را در دستگاه خودشان شناسایی کنند و با همکاری شورای امر به معروف سازمان و پشتیبانی ستاد امر به معروف استان به حل معضلات بپردازند.
 
شجاع حیدری با بیان اینکه در ۱۸ عرصه گروه‎های جهادی در استان در حال فعالیت هستند اظهار کرد: در هر گروه جهادی بین پنج تا هفت نفر درعرصه‌های ورزش، عفاف و حجاب، حقوقی، تربیت بدنی، فرهنگی و... فعال هستند که ما از این ظرفیت در بخش تذکر لسانی هم استفاده می‌کنیم.
 
وی افزود: براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، ستاد امر به معروف استان ناظر بر عفاف و حجاب در دستگاههای دولتی است و سالانه در این زمینه برای سازمان‎‌ها کارنامه صادر می‌شود.
 
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان در رابطه با نحوه دریافت گزارش‌های مردمی تشریح کرد: راه‌های ارتباطی ما با مردم شماره ۰۹۰۱۸۱۳۷۲۰۹در پیام‌رسان ایتا و همچنین سامانه سو به آدرس sooapp.ir است که افراد می‌توانند هر نوع ناهنجاری در جامعه را برای پیگیری به ما گزارش دهند؛ همچنین فرم‌های گزارش کتبی نیز در محل ستاد برای دریافت گزارش‌های مردمی وجود دارد.
 
شجاع حیدری با اشاره به فعالیت‌های ستاد امر به معروف در استان گفت: ساماندهی کانون‌های زبان، پارک‌ها و بوستان‌ها، فرودگاه، ایستگاه راه‌آهن و شهربازی از مکان‌هایی است که توجه ویژه‌ای برای رعایت هنجارهای اجتماعی داریم.

انتهای خبر/ پاکاری
 
 
https://armanekerman.ir/vdcefz8zpjh8evi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین