تاریخ انتشار :سه شنبه ۵ تير ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۰۵
۰
plusresetminus
وصيت شهيد ابوالقاسم نبی‌زاده؛

بايد از انقلاب و رهبری آن حمايت كرد

در وصيت‌نامه شهيد ابوالقاسم نبی‌زاده آمده است: بدانيد بايد از انقلاب و رهبری آن حمايت كرد، زيرا انقلاب برخاسته از اهداف اسلام و رهبری ولّی فقيه است.
بايد از انقلاب و رهبری آن حمايت كرد
به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان» شهید ابوالقاسم نبی‌زاده در سال ۱۳۴۲ در روستای جوشان دیده به جهان گشود. وی در سال ۱۳۶۱ وارد حوزه علمیه قم شد و یکی از نخبگان حوزه بود. با شروع جنگ تحمیلی عازم جبهه شدند و در تاریخ بیستم بهمن‌ماه ۱۳۶۴ در ظهر تاسوعای حسینی در عملیات والفجر هشت در جبهه جنوب فاو به شهادت رسید.

مروری بر وصيت‌نامه شهيد ابوالقاسم نبی‌زاده:

بار خدايا می‌خواهم تو را شكر گويم، اما نمی‌دانم به كدام نعمت‌هايت؟ توفيق دادی كه در كشور شيعه‌نشين متولد شوم ودر زمانی تولدم را قرار دادی كه خون امام حسين (ع) با حركت‌تر و با جوشش‌تر شده است، زمانی كه نائب بحق امام زمان (عج) و فرزند زهرا (س) قيام كرد و نهضتی را بر پا کرد كه ادامه نهضت خونين آن شهيد كربلا بود و الهام گرفته از فريادهای جانسوز زينب (س).

اكنون كه می‌خواهم وصيت‌نامه‌ام را بنويسم،‌ نمی دانم چگونه و براي چه افرادی بنويسم؟ افرادی كه خود آگاه و پيرو امام خود هستند؟ ای مسلمين بدانيد امروز بايد تا آنجا كه می‌توانيم در راه اسلام و برای دفاع از اسلام تلاش و كوشش كنیم، چرا كه امام امت، خمينی كبير فرمود: امروز اسلام در گرو جنگ است. يعنی اگر بخواهيد مسلمان باشيد و اسلام‌تان باقی باشد، بايد در جهت دفاع از آن قيام كرد. بايد جبهه و برای تقويت آن‌ها پشت جبهه‌ها را گرم نگهداريد. بدانيد بايد از انقلاب و رهبری آن حمايت كرد، زيرا  انقلاب برخاسته از قوانين و اهداف عاليه اسلام و رهبری ولّی فقيه است.

و توصيه بنده به شما ای طلاب علوم دينی این است، ای كسانی كه می‌خواهيد در آينده با سلاح نيرومند علم و تقوی به جنگ بی‌عدالتی برويد سعی کنید در درس خواندن محكم باشيد،‌ همان‌طور که كفار در كوبيدن اسلام خود را به هر سلاحی مجهز می‌كنند. در همه كارها با ذكر و توكل بر خداوند حركت كنيد. ان‌شاءالله ولی‍عصر (عج) با رضايت به شما نظر می‌افكند و ياری‌تان می‌كند.

ای دولت‌مردان، آگاه باشيد كه هنوز افرادی در دولت هستند كه دنبال كارهای پيشينيان خود بلكه خود از همان‌ها هستند تنها ظاهر فرق كرده است هرچند بنده از زحمات بسيار زياد شما تشكر مي‌كنم.

منبع: نوید شاهد 
انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdcai6n6u49nyo1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین