تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۹
۰
plusresetminus
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کرمان مطرح کرد:

تداوم هوای گرم در کرمان

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کرمان با اشاره به تداوم هوای گرم در کرمان، گفت: از هفته آینده نیز شاهد افزایش دما در سطح استان هستیم.
تداوم هوای گرم در کرمان
به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ فهیمه راستی با اعلام اینکه هم‌اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابری است، گفت: طی روز‌های آینده در ساعات بعد از ظهر ضمن افزایش ابر در ارتفاعات مرکزی، در مناطق جنوبی و غربی استان بارش رگبار پراکنده باران دور از انتظار نیست.

 وی با بیان اینکه تا اواسط هفته آینده وزش باد و گرد و خاک را در سطح استان داریم، افزود: بر سرعت وزش باد در این مناطق افزوده می‌شود و بیشینه سرعت وزش باد در مناطق شمال، نیمه غربی و جنوب شرقی استان بیش‌تر است؛ لذا کاهش کیفیت هوا، انتقال ریزگرد، خیزش گرد و خاک، افزایش غلظت غبار و کاهش دید افقی در این مناطق دور از انتظار نیست. 

راستی بیان کرد: همچنین تداوم هوای گرم را در سطح استان شاهد هستیم و از هفته آینده افزایش دما را در سطح استان داریم.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: منوجان طی ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۴۸ درجه سانتی‌گراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای ۱۳ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده‌اند.
 
راستی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۲۱ درجه سانتی‌گراد اعلام و بیان کرد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۳۶ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdcfcydytw6dj1a.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین