تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۹
۰
plusresetminus
عضو هیات علمی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان:

آیت‌الله رئیسی به لبخند دشمن اعتماد نمی‌کرد

عضو هیات علمی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت: رئیس جمهور آینده باید کسی باشد که در برابر دشمن پایمردی و استقامت از خود نشان دهد.
آیت‌الله رئیسی به لبخند دشمن اعتماد نمی‌کرد
مهدی تقوی رفسنجانی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحیلی «راه آرمان»؛ از لزوم مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح خبر داد و گفت: اتفاق ناگواری که برای رئیس جمهور شهید و هیات همراه‌شان رخ داد، فضای امروز جامعه ما را کم‌کم به سمت انتخابات جدید ریاست جمهوری سوق داد.

وی با بیان اینکه انتخابات پیش‌رو با ادوار گذشته تفاوت دارد، افزود: زیرا انتخاباتی پیش‌ از موعد است و زمان زیادی هم برای این انتخابات نداشتیم زیرا طبق قانون اساسی انتخابات مجدد باید ۵۰ روز بعد از فقدان رئیس جمهور برگزار شود بنابراین بعد از شهادت رئیس جمهور زمان بسیار کمی برای برگزاری انتخابات بعد وقت بود.

عضو هیات علمی دانشگاه ولیعصر(عج) ادامه داد: مدیران دولت تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات به‌کار بسته‌اند و ما امیدواریم که کسی از صندوق انتخابات توسط طریق مردم خارج شود که ادامه‌دهنده راه شهدای خدمت و به‌ویژه شهید جمهور آیت‌الله رئیسی باشد.

تقوی رفسنجانی ادامه داد: بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی تراز خدمتگزاری در نظام اسلامی ارتقاء پیدا کرده است و هرکسی هم که قرار است جایگاه خدمت را کسب کند با شاخص شهید جمهور توسط جمهور که همان مردم و ملت هستند ارزیابی می‌شود.

وی افزود: نامزدهایی که امروز به عرصه آمدند و بعد از تأیید صلاحیت‌هایی که صورت گرفت، برنامه‌های خود را به ملت ارائه کردند و مردم بعد از دیدن برنامه‌های آنان رای خود را به صندوق خواهند انداخت و رئیس جمهور جدید را معرفی خواهند کرد.

عضو هیات علمی دانشگاه ولیعصر(عج) به مشارکت ۵۰ درصدی مردم در دوره سیزدهم انتخابات مجلس اشاره و تأکید کرد: این درصد از حضور مردمی تقریباً با میزان مشارکت در دوره قبلی ریاست جمهوری طی سه‌ سال قبل برابر بود و شاید اختلاف یک تا دو درصدی را داشت.

تقوی رفسنجانی اذعان کرد: بعد از اتفاقی که برای ریاست جمهور دولت سیزدهم رخ داد و شاهد تشییع میلیونی بی‌مانند مردم بودیم و پیش‌بینی می‌شود که این انتخابات از هر زمان دیگری پرشورتر باشد زیرا نشان دادند که قدر خدمتگزاران راستین خود را دانسته و پای‌بند آرمان‌های انقلاب هستند.

وی مشارکت حداکثری را عامل اقتدار انقلاب عنوان کرد و گفت: اگر درصد حضور مردم بالا ۵۰ درصد باشد، دشمنان ما برای مدتی دهان‌شان بسته می‌شود اما اگر بالا ۸۰ درصد مشارکت صورت گیرد کمر نظام سلطه و دشمنان انقلاب اسلامی خواهد شکست و برای مدت طولانی از اخلال کشور ما قطع امید خواهند کرد.

عضو هیات علمی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان افزود: ما با مشارکت فعالانه خودمان دشمن را از زدن هر ضربه‌ای به ارکان نظام اسلامی مبتنی‌بر خون شهدا و امام راحل، ناامید کنیم.

تقوی رفسنجانی مدعی شد: رئیس جمهوری که توسط مردم انتخاب می‌شود باید آگاه به مبانی انقلاب باشد، کاری و پرتلاش باشد، هم‌چون شهید رئیسی که خستگی را خسته کرد، بنابراین انتظار می‌رود که رئیس جمهور بعدی نیز همین راه را در پیش بگیرد.

وی ادامه داد: رئیس جمهور بعدی باید به رأی مردم احترام بگذارد و با مردم ارتباط تنگاتنگی را برقرار کند زیرا این حداقل توقعی است که مردم از رئیس دولت آینده دارند و از سویی دشمن‌ستیزی هم باید در رأس امور او قرار داشته باشد.

عضو هیات علمی دانشگاه ولیعصر(عج) اذعان کرد: رئیسی به لبخند دشمن اعتماد نمی‌کرد و در انتخاب اصلح در این مقطع کنونی که دشمنان کمین کرده‌اند تا به مردم ایران اسلامی آسیب بزنند و بر این حرکت تمدن‌سازی که در جمهوری اسلامی ایران سال‌هاست شکل گرفته است، خدشه وارد کنند.

تقوی عنوان کرد: نگاه و مشی کشور به ایجاد تمدن نوین اسلامی است و این دولت‌ها هستند که حرکت تمدن‌ساز را در جهت فتح قله‌ها تسهیل می‌کنند، بنابراین رئیس جمهور آینده ما باید کسی باشد که در برابر دشمن پایمردی و استقامت را از خود نشان دهد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما در گذشته افرادی را در دولت‌ها داشتیم که خدمت را خوب شروع کردند اما «ثم الستقامو» نداشتند و ادامه راه را قوی و با استقامت ادامه نداند، بنابراین این باید تلاش کنیم که جایگاه شهدای خدمت را با انتخاب فردی اصلح در تراز آیت‌الله رئیسی پر کنیم.

انتهای خبر/ طهماسبی




  https://armanekerman.ir/vdch6znzq23nkwd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین