تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۴
۰
plusresetminus
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

رئیس‌ جمهوری منتخب برنامه‌های ابلاغی را اجرا کند

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت نظام ابلاغ شده‌اند، ما امروز به کسی نیاز داریم که برنامه‌ها را اجرایی کند.
رئیس‌ جمهوری منتخب برنامه‌های ابلاغی را اجرا کند
سردار محمدعلی نظری در گفتگو با گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» ضمن برشمردن خصوصیات رئیس‌ جمهور شاخص، عنوان کرد: آیت‌الله رئیسی از مردم برای مردم و با مردم بود و برای مردم هم جان خودش را از دست داد.

وی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی نشان داد که ‌می‌شود، کشور را مدیریت کرد با تمام تحریم‌ها، تهدیدها و همه دسیسه‌های دشمنان ما انجام می‌دهند و با همین منابعی که داریم کشور را به سمتی برد که به بازدارندگی برسیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: آیت‌الله رئیسی بی‌نظری عمل کردند و در مباحث عارضه‌یابی تولیدی ۹ هزار کارخانه را احیا کرد که تنها ۱۵۰۰ عدد آن متعلق به کرمان است، درحالی‌که بقیه همه شعار دادند و عملی دیده نمی‌شد اما در این دولت انجام شد و نتیجه آن حضور کارگران در مراسم تشییع شهید جمهور بود که رسماً از وی قدردانی کردند.

سردار نظری اذعان کرد: دیپلماسی التماسی که در دوره‌های قبل زبا‌ن‌زد شده بود و می‌خواستند با مذاکره و تحمیل‌بر کشور به اهداف خود رسیده و ایران را به میز مذاکره بکشانند و مشکلات بسیاری بر ایران تحمیل کنند، شهید رئیسی به دیپلماسی اقتدار تغییر داد و کارهای بزرگی را برای همراه‌سازی کشورهای منطقه در مباحث اقتصادی انجام داد.

وی افزود: ریل خدمت به مردم سهل و آسان شده است و امروز وظیفه ما است در برابر چنین فردی، با مجاهدت‌هایی که به‌خرج داد و از رفاه و آسایش خودش و خانواده‌اش گذشت و کار برای مردم انجام دهد، ما هم با تمام توان و همه مردم مشارکت حداکثری داشته باشیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اذعان کرد: وظیفه ماست، امروز فردی را انتخاب کنیم، که با شاخصه‌های آیت‌الله رئیسی هم‌خوانی داشته باشد، میدان‌داری و سرعت در کارهای اجرایی داشته باشد و برای مردم کار کند، زیرا مردم امروز نیازی به برنامه‌های جدید و البته کلی نظام ندارند.

سردار نظری اذعان کرد: رهبر معظم انقلاب برنامه ۴۰ ساله دوم را به همه مسئولان ابلاغ کرده‌اند، چشم‌انداز ۲۰ ساله را نیز تدوین و مشخص ‌کرده‌اند و برنامه‌های کوتاه مدت پنج ساله نیز اعلام شده‌اند بنابراین ما الان به کسی نیاز داریم که همین برنامه‌ها را اجرایی کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کشور امروز نیاز دارد تا فردی بر مسند بنشیند که بتواند مانند شهید رئیسی خدمتگزاری کند، معیشت، اقتصاد و رفاه و امنیت مردم را بیش‌تر کند.

انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcb98b8grhba9p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین