تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۶
۰
plusresetminus
با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت شهرک تخصصی خورشیدی راین افتتاح شد و هم‌اکنون ۱۰ هکتار اراضی در فاز اول آماده واگذاری است.
شهرک تخصصی انرژی خورشیدی راین به بهره‌برداری رسید
به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، فاز اول شهرک تخصصی انرژی خورشیدی راین با مساحت ۷۰۰ هکتار توسط وزیر صمت و با حضور معاون وزیر، معاون اقتصادی استاندار، نماینده مردم کرمان و راور  در مجلس، فرماندار کرمان و جمعی از مسئولان محلی به بهره‌برداری رسید.

به گفته فرشاد مقیمی معاون وزیر صمت؛ در سفر شهید جمهور به کرمان مصوبه‌ای در شهرک تخصصی راین به تصویب رسید و در ۲۷ مهر ۱۴۰۲ کلنگ اجرایی شهرک زده شد که اکنون فاز اول آن در حدود ۱۰ هکتار از اراضی برای واگذاری آماده شده است.  

وی افزود: فاز دوم شهرک حدود ۳۰ هکتار از اراضی است که مناقصات آن انجام و پیمانکار فعالیت‌ها را شروع کرده است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران توضیح داد: در بافت و سیرجان نیز دو شهرک موجود است که جزو مصوبات بوده و در دست اجراست.

وی خاطرنشان کرد: الان ۱۰ مگاوات متقاضی در استان کرمان برای استقرار در این شهرک داریم و ۱۰ مگاوات از خارج استان سرمایه‌گذار است؛ فراخوان از اوایل هفته آینده انجام خواهد شد و بعد از دریافت مجوزها زمین‌ها به سرمایه‌گذاران واگذار می‌شود.

انتهای خبر/طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcdjf0foyt0oj6.2a2y.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین